Европска мрежа школа - Интерактивна учионица
ОпштеРадна група Европске мреже школа „Интерактивна учионица” објавила је студије случаја у којима је приказано 15 школа широм Европе које успешно негују дигиталне компетенције својих ученика стратешким планирањем активности и иновативним приступима. Студије су усредсређене на укључивање дигиталних алата у образовање и пружају практичне примере одговора школа на изазове, али и могућности које отвара дигитално учење. Из Србије су у овом истраживању, као примери добре праксе, учествовале ОШ „Нада Поповић“ из Крушевца и Математичка гимназија из Београда.
Студије случаја ове радне групе засноване су на интервјуима тимова школа из осам земаља – Чешке, Ирске, Италије, Луксембурга, Португала, Србије, Словеније и Швајцарске. Укључене школе су развиле и примениле сопствену дигиталну стратегију, усредсређену на одрживу и ефикасну употребу дигиталних технологија за све ученике, како би њихова постигнућа била унапређена.
Како дигитализација у образовању све више узима маха, студије случаја су замишљене тако да управама школа, едукаторима и доносиоцима одлука пруже конкретне примере како дигитални алати могу да унапреде учење и одговоре на неједнакости у приступу технологијама. Оне пружају увид у то како су се школе прилагодиле дигиталном добу, примениле своје стратешке планове и развијале обуке наставника како би створиле прилике за дигитално учење.